Krok po kroku:
1.Pobierz, wypełnij i wydrukuj wniosek.
2.Podpisz wniosek bądź daj do podpisu osobie uprawnionej do reprezentacji wnioskodawcy.
3.Dołącz dowód zapłaty opłaty skarbowej (pokwitowanie lub potwierdzenie przelewu) oraz inne wymagane dokumenty.
4.Udaj się do swojego urzędu / Biura Podatków i Egzekucji, złóż wniosek i dokonaj opłat (kasa).
5.Odbiór zaświadczenia będzie możliwy w ciągu 7 dni od złożenia wniosku.
Opłaty:
Wydanie zaświadczenia podlega opłacie skarbowej w kwocie 21,00 zł od każdego egzemplarza. Opłatę skarbową wpłaca się z chwilą złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia na rachunek Urzędu Gminy Burzenin. Wniosek o wydanie zaświad - czenia nie podlega opłacie skarbowej. Do wniosku o wydanie zaświadczenia należy załączyć dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej. Zwolnienia ustawowe przewidują przepisy art. 2 ust.1 i art. 7 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225 poz. 1635)
Tryb odwoławczy:
Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia lub odmowie wydania zaświadczenia o żądanej treści, za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie.